F

Filmy reklamowe, które sprzedają

Filmy reklamowe, które sprzedają - filmy dla firmy

Film reklamowy dla twojej firmy - jak długo zamierzasz marnować na to pieniądze?

Niech zgadnę – masz firmę i jesteś już na pewnym etapie jej rozwoju. Masz wobec niej bardzo poważne plany. Przyszedł Ci pomysł aby zrealizować film reklamowy. Co więcej, Twoja konkurencja ma już od dawna na swojej stronie podobny film promocyjny. Zobaczyłeś go i zrobił na tobie ogromne wrażenie. Poczułeś zatem, że ty też tak chcesz. Też chciałbyś mieć taki ekstra spot? To ten tekst jest dla Ciebie.

Film reklamowy dla firmy – marzenie Twojej marki

W tym wszystkim motywuje Cię dodatkowo to jak efekciarski i zarazem profesjonalnie wykonany jest ten film reklamowy konkurencji. Już w głowie rysuje Ci się obraz pięknego filmu, którym będziesz mógł bez wstydu nie tyle wstawić jedynie na swoją stronę internetową. Będziesz też mógł pokazać go swoim pracownikom, rodzinie, przyjaciołom.

Wszystko dlatego, że w twoim umyśle masz pewne marzenie. To marzenie polega na pragnieniu wywołania efektu WOOOW! Chcesz najzwyczajniej w świecie pokazać nie tyle sam film lecz bardziej to, że Ty i twoja firma też może mieć tak profesjonalny i pięknie zrealizowany spot promocyjny. Możesz udowodnić sobie i innym, że Twoja marka nie jest obciachowa. Zależy Ci bowiem na jej dobrym wizerunku.

Wiesz co i w sumie wcale Ci się nie dziwie. Sam należę do osób, które prowadzą firmę i mam wobec niej pewne marzenia. Sam chciałbym by dobrze wyglądała w oczach klientów. Co więcej jestem z niej dumny i lubię się nią czasem pochwalić z innym. Szczególnie wtedy, gdy zrobię w niej coś fajnego, innego. Coś czego jeszcze w niej nie miałem a nagle się pojawiło i jest nowością.

Jest jednak pewien element, który może Cię nieco rozczarować. Coś co mam szczerą nadzieję sprawi, że otworzy Ci oczy. Szanując twoje marzenia musze Cię jednocześnie w nich trochę zatrzymać. Być może Cie to zaboli ale wierzę, że na dobre…

Spot video dla Twojej firmy z efektem WOW? Niestety to stanowczo za mało!

Chciałbym Cię teraz spytać o coś bardzo ważnego. Zakładam, że nie jesteś wielką korporacją. Prowadzisz mały lub średni biznes. Czy możesz odpowiedzieć sobie na pytanie czemu miałby taki film promocyjny w twojej firmie służyć? Czy chodzi Ci wyłącznie o wywołanie efektu WOW?

Skoro coś produkujesz lub wykonujesz jakąś usługę to zakładam, że chcesz to w filmie pokazać. Co więcej chcesz to pokazać dobrze. Fajnie o tym opowiedzieć tak wiesz… super profesjonalnie. Myślę, że tutaj obaj się zgadzamy. Zależy Ci nie tyle na efekcie WOW ale po prostu na dobrej wizytówce firmy. By nie było obciachu a Twój produkt lub usługa zaprezentowała się w spocie po prostu godnie. Mocno wierzysz w to, że na klientów to działa… I dobrze wierzysz ale to za mało.

Proszę zatrzymaj się teraz nad ważnym pytaniem i zastanów się dobrze co mogło by sprawić by ten film to byłoby coś więcej niż to co wyżej przeczytałeś? Jaki miałby być tak naprawdę ostateczny cel takiego wypasionego wideo dla twojej firmy?

Wypasiony film promocyjny – ale co z tego?

Gdy zrobiłem mój pierwszy spot promocyjny dla pewnej firmy byłem pewien, że to będzie coś ekstra. Film był z pomysłem, wypasiony i w ogóle był całym moim sercem. Bujałem w obłokach fantazji o tym, że po jego premierze zamówienia bedą do mnie spływać jak rzeka. Tak się nie stało. Film promocyjny żył swoim życiem. Był chwilowy efekt WOW, zdobył masę lajków na Facebooku ale mmm… co z tego.

Wideo okazało się być kolejną z wielu ciekawostek marki, dla której je zrobiłem. Zaginął w gąszczu całej masy innych spotów jakie możemy zobaczyć w internecie. Znasz to? Może nawet taki film już kiedyś zamówiłeś. Część osób stwierdziła, że jest super. Inni zareagowali obojętnie a rodzina lub przyjaciele klepali cie po ramienia mówiąc: noo teraz to z Ciebie jest prawdziwa firma.

Film na twojej stronie internetowej, żyje swoim życiem, ale hmm…co z tego. Może nawet już o nim zapomniałeś. A czy w ogóle sprawdziłeś jak ten film wpłynął korzystnie na twoją markę? Czy w jakikolwiek sposób to zmierzyłeś? A może dopadła cie już gorzka prawda, gdy uświadomiłeś sobie, że wydanie na niego pieniędzy nic Twojej firmie nie przyniosło.

Historia mojego pierwszego spotu sporo mnie nauczyła. Z czasem mocno zacząłem interesować́ się tematem sprzedaży. Mocno wgłębiałem się też w kwestie szeroko pojętego marketingu. Zrobiłem sporo szkoleń w tym zakresie, aż pewnego dnia doznałem olśnienia. To odkrycie spowodowało, że miałem ochotę wyrzucić wszystkie moje dotychczasowe filmy, które zrealizowałem do kosza.

Mała czy duża firma? Nieważne – liczy się coś więcej

Nie wiem czym się zajmujesz jako właściciel firmy. Nie wiem też póki co jakie masz pragnienia. Zakładam jedynie, że skoro tu jesteś i to czytasz to prawdopodobnie chciałbyś dla swojej firmy czegoś więcej niż filmu, który będzie fajnie wyglądać.

Zadam ci kolejne ważne pytanie. Odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz kolejny spot, który będzie jedynie „zdobił” twoją firmę czy pragniesz filmu, który sprzedaje? Sprzedaje dla Twojej firmy!

Zakładam, że inwestując pieniądze i czas w realizację filmu dla Twojej firmy chcesz żeby inwestycja się zwróciła i przełożyła na konkretne wyniki. Jeśli tak, to pora odstawić w zapomnienie efekciarskie filmy, które mają być jedynie prezentacją firmy, z ciekawymi efektami. Jeśli oczekujesz konkretnych efektów i aby spot przyniósł klientów to nie może się on opierać jedynie na filmowym efekcie WOW. Warto pójść o krok dalej i zrealizować film, który sprzedaje. Jaki to film? Przeczytaj historię Agaty…

Reklama video szkoły językowej – historia Agaty

Agata jest właścicielką niezwykłej szkoły językowej. Pewnego dnia zadzwoniła do mnie z prośbą bym zrobił dla niej filmik promocyjny. Zrobiliśmy jednak ten spot nieco inaczej. Zrezygnowaliśmy z efektów specjalnych. Zamiast tego postawiliśmy na prostotę i przygotowaliśmy do niego bardzo szczegółowy tekst dotyczący samej treści. Wartościowej treści. Podeszliśmy do filmu inaczej i być może nieco bardziej ryzykownie. Efekt jednak mocno mnie zaskoczył…

Film sprzedażowy, który zwiększył sprzedaż o 54%!

Spot promocyjny miał swoją premierę przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po miesiącu od premiery postanowiłem spytać Agaty o statystyki filmu i jego przełożenie biznesowe. To co usłyszałem zszokowało mnie niesamowicie. Film spowodował 54 procentowy wzrost zapisów na kursy w stosunku do roku poprzedniego. Tak, tak – 54%!

Zobacz video, o którym mowa poniżej, zobacz też fanpage Szkoły Brillant Szkoła Językowa, gdzie Agata opublikowała film.

Taki wynik to najlepsza opinia jednak jeśli jesteś ciekaw co mówią klienci o współpracy z Wizerukuj to wejdź w zakładkę “opinie” i przekonaj się sam.

Film promocyjny, który sprzedaje – jak to zrobić?

Na zakończenie mam dla Ciebie dobre wieści. Proponuje ci rozwiązanie, które spowoduje, że nie zmarnujesz swoich pieniędzy na kolejny efektowny film promocyjny. Spot, który nie skończy jako następna pamiątka portfolia Twojej marki. Ja takie wideo nazywam żartobliwie: „fajne ale co z tego”.

Swoją drogą jeśli jesteś ciekaw jak wygląda praca nad filmem to zobacz artykuł na blogu, gdzie rozłożyłem temat na czynniki pierwsze.

Na realizację takiego spotu składa się sporo elementów, które musimy wspólnie zrealizować. Nasz zespół da z siebie wszystko by uzyskać najlepsze rezultaty pracy.  Jednak bez Ciebie i historii Twojej marki nie mamy punktu wyjścia, który pomógł by nam określić co możemy dla Ciebie zrobić. Jeśli przekonała Cię moja historia i czujesz, że w Twojej firmie film sprzedażowy pomoże w sprzedaży to wejdź z nami w kontakt: napisz lub zadzwoń, albo poprostu zostaw swój numer. Zadzwoni do Ciebie ktoś z naszej drużyny pogadać o szczegółach.

Co o takim filmie myślisz?

CategoriesFilmowanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *